Reklamacije i povrati



PRAVILNIK O REKLAMACIJI 
 
Ukoliko ste robu kupili putem našeg sajta agromanija.rs i imate primedbe, žalbe, prigovore i slično, u svakom trenutku možete nam se obratiti:
- Telefonski: 069/443-2170
- e-mailom: info@agromanija.rs
- Putem formulara (za registrovane kupce)

Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 069/443-2170.  U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate telefon 069/443-2170.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate u skladu sa načinima definisanim u Pravilniku o reklamacijama.
Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:
- Broj Vašeg fiskalnog računa
- Šifru artikla i veličinu koju želite da reklamirate
- Opis problema koji imate

Tražene podatke možete dostaviti:
- Telefonski 069/443-2170
- e-mailom info@agromanija.rs
- Putem formulara (za registrovane kupce)
 
Uz obavezno prilaganje računa ili drugog dokaza o kupovini, kao i artikla koji reklamirate.
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste, odnosno 30 dana za tehničku robu I nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.
Obrazac za odustanak od ugovora možete preuzeti ovde.

Obrazac za povrat robe možete preuzeti ovde.
 
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.



ODUSTANAK OD KUPOVINE

Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 88/2021) kupovina preko našeg portala agromanija.rs smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik.

Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Troškove vraćanja robe snosi potrošač/kupac. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao popunjen formular, proizvod se više ne može vratiti.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost.


Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan, uplatom na račun.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.

Za sve dodatne informacije obratite nam se na info@agromanija.rs

Odaberi listu želja